Part 8. – Hike na Lions

2. září 2010 v 7:25 |  Kanada aneb putování za oceán
V neděli jsme se rozhodli využít volný den a naplánovali výlet na Lions. Nakonec nás jelo šest a protože Carlosovo auto má kapacitu jen pro pět osob, Míra se obětoval a jel busem. Když jsme dojeli do Lions Bay, kde hike začíná, zjistili jsme, že Míra pravděpodobně dorazí až za hodinu, tak jsme pro něj ještě sjeli autem. Mezitím šli Evka, Láďa a Jirka pomalu napřed a nám posílali sms, kudy šli. Taková menší stopovaná. Brzy jsme je dohnali a zjistili jsme, že jdeme špatně. Nakonec jsme si nezašli nijak daleko, správnou odbočku jsme minuli jen o kousek. Pak to bylo pořád do kopce.

Přemýšleli jsme, jestli po cestě potkáme medvěda. Dole nás totiž vstupní cedule varovala před medvědy. Psali tam cenné rady, jako třeba že na medvědy se nesmí reagovat ani moc ofenzivně, ani defenzivně. Mezi další rady patří mít na batohu takové ty rolničky a když se zrovna moc nepovídá, tak to cinká a medvěda to vyleká. Samozřejmě je dobré poznat, kdy už je člověk v medvědím teritoriu. No a to se pozná tak, že je to značeno medvědím hovnem, které se pozná tak, že tam jsou vidět ty malé rolničky.

Pořád jsme šli nahoru. Nejdřív po cestě, pak už jen lesem. Dokonce jsme potkali pár lidí, co šli dolů, nedalo nám to a zeptali jsme se, jak je to ještě daleko. No neměli jsme se ptát, protože nám řekli, že jsme teprve v polovině. Značek tu moc nebylo, ale stejně nebylo kam jinam odbočit. Pak už jsme šli lesem skoro kolmo vzhůru a cesta už to rozhodně nebyla a značeno to bylo fáborkama. Nakonec jsme vylezli z lesa pod Lions a otevřel se nám nádherný výhled na oba kopce, West a East Lions. Jirka prohlásil, že mu to připomíná Krušné hory. No a zase nahoru. Nakonec jsme se až na vrchol vydrápali jen já s Mírou, protože ostatní odradil menší horolezecký závěr. Ale ten výhled byl naprosto úžasný.

kanada34
Mapka Lions bay

kanada32
Focení po cestě :D

kanada33
Výhled na oba kopce (zleva: East Lion - 1,606 m, West Lion - 1,646 m)

kanada23
Společné foto (Mira, Jirka, Láďa, Cácorka, Carlos, Evka)

kanada24

Úžasný výhled na Vancouver

kanada35
Úžasný výhled na kopce

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.